Süpermen – Muhammed Ali Karşı Karşıya...



Bilka nostaljisinden devam...




İnternette gezinirken rastladım bu kapağa ve yıllar öncesine döndüm...


Bir zamanlar kitaplığımın en büyük ebatlı albümüydü, devasa bir kitaptı...

Daha sonra birçok başka albüm gibi elimden kayıp gitmiş...

En azından on kez okumuş olmama rağmen hafızamı ne kadar zorlarsam zorlayayım, bırakın ayrıntıları, hikayeyi dahi net olarak hatırlayamıyorum...

Mesela kapaktaki Batman’i daha önce farketmemişim...

Bilka’nın sayfaları hayalet çizerlere aydınger üzerine çizdirip bunları basma uygulamasını düşünerek, Türkçe baskısının kapaği farklı mıydı acaba diyorum kendi kendime...




Yorumlar

  1. Bu albümün düşük kondüsyonlularının 550 - 600; yüksek kondüsyonlularının ise 700 - 800 liradan el değiştirmesini hayretle izliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...