Liev Schreiber - Sabretooth


X-Men filmleri için söylenen hep şu olmustur : Hugh Jackman Wolverine karakterine cuk oturmuş, müthiş bir benzerlik yaratılmış vs.

Bu noktada başka bir aktöre dikkatinizi çekmek istiyorum : X-Men Origins Wolverine filminde Victor Creed nam-ı diğer Sabretooth karakterini oynayan Liev Schreiber...



Hani bazi aktörlere yapışan karakterler vardir...

Mesela ne zaman Christopher Reeve’i görsem Superman aklıma gelir. O benim için her zaman Superman’dir, diğer roller üzerinde eğriti durur. Aynı şekilde Peter Sellers benim için Müfettiş Clouseau’dur, başka bir rolde görsem bile o karakterde Clouseau sakarlığını, şapşallığını ararım...



Düne kadar farkında bile değildim, aksam ‘Salt’ filmini seyrederken Liev Schreiber’i ekranda her gördüğümde sanki o dudaklar birazdan kıvrılacak ve aradan Sabretooth’un o sivri köpek dişleri görünecekmiş gibi hissediyordum... Aklıma Sabretooth’un Kayla Silverfox’a, içerisinde bulunduğu kamyonetin motor kaputunu tırnaklarıyla kazıyarak yaklaşması geldi sık sık ki bu filmin en beğendiğim sahnelerinden birisidir... Filmi izlerken de ‘Sabertooth’un acımasızlığını ve vahşiliğini çok güzel yansıtmış, karakterin hakkını vermiş!’ dedigim Schreiber belli ki benim için tam manasiyla Sabretooth olmuş... Artık zihinsel eşleştirme yapıldı, bundan sonra nerede görürsem göreyim, hangi rolde izlersem izleyeyim, benim için o hep Sabretooth kalacak...




Not : Bu yazı ilk olarak http://www.altinmadalyon.com/ sitesinde tarafımca kaleme alınmıştır.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...