Manga Conan


Marvel karakterlerinin vücut orantılarının daha da anormalleştiği, koca gözleriyle – koca kafalarıyla görsel anlamda manga tarzına kaydığı dönemler yaşadık. Hatta, sanıyorum Gerekli Şeyler’de, Marvel karakterlerinin düpedüz mangalarına denk geldiğim oldu. Tüm bu mangalaşma sürecinde sapasağlam duran, özünü yitirmeyen, direnç gösteren bir kahraman varsa o da Conan’dı...

Diye düşünüyordum...

Conan - Encar Robles

Conan - Encar Robles

Bu Conan çizimlere denk gelmem beni çizerin sitesine, oradan da kendisine çıkardı. Yanıt dahi alamam dediğim iletime gayet samimi bir şekilde karşılık vermiş Enkaru... Ferri’de beni kendisine hayran bırakan tevazuyu, Enkaru’da da görünce nedense bir garip mutluluğa kapıldım...

Şöyle tanıtmış kendini Encar Robles...

Kendimi bir miktar tanıtmak gerekirse.. Adım Encar Robles ama çalışmalarıma Enkaru imzasını atıyorum. İspanyol bir çizgiroman sanatçısı, illüstratör ve grafik tasarımcıyım. İspanya’daki ve Almanya’daki çeşitli yayıncılar için pek çok illüstrasyon hazırladım. Ayrıca ülkemde, senaryosuyla ve çizimiyle tamamen bana ait olan "Trisquel" ve "Trisquel: Las puertas del Sidh" adında iki manga kitabım yayınlandı. Bunlar, bir elf ve onun insan efendisi hakkında fantezi türünde eğlenceli kitaplar. Şu anda ise bir masa oyunu olan "Leyenda: El Camino Del Guerrero" için illüstrasyonlar çiziyorum. Ayrıca Dynamite ve DC için çalışmış Amerikalı yazar Troy Brownfield’ın hikayesini yazdığı, internet üzerinden yayımlanan ‘Sparkshooter’ üzerinde çalışıyorum. www.sparkshooter.com adresinden takip edebileceğiniz Sparkshooter, bir müzik grubunun ilk yıllarını, grup üyelerinin birbirleriyle ilişkilerini anlatan harika bir çizgiroman. Diğer çalışmalarımı ise www.enkaru.com 'dan izleyebilirsiniz.

(Introducing me a little... My name is Encar Robles, but I always sign my works with Enkaru. I am a Spanish comic artist, illustrator and graphic designer. I did several illustration works for publishing houses in Spain and Germany. Also I had two manga books edited in my country with my own script and art, titled "Trisquel" and "Trisquel. Las puertas del Sidh". It is a hilarious fantasy comic about an elf and his human master. Currently, I'm doing the illustrations for "Leyenda. El camino del guerrero" a Spanish board game. Also, I'm working on "Sparkshooter", a webcomic written by Troy Brownfield, an American writer who has worked for publishing houses as Dynamite and DC. Sparkshooter is a great story about the beginnings of a music band and the relationship between their members. You can read it on www.sparkshooter.com and watch my other jobs on www.enkaru.com)

Trisquel - Encar Robles

Bu arada unutmadan... Enkaru, bu manga Conan çizimlerini internet üzerinden yayımlanan bir dergide yeralan Conan makalesi için hazırlamış...

Yani telaşa mahal yok, Conan hala bildiğimiz Conan :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...