Deli Saçmalarım...




'Pizagor Günlükleri' diye yola çıktım ama her gün yazamadım...

Aslında amacım buydu...

Okuduğum çizgiroman albümleriyle ilgili düşüncelerimi, yorumlarımı, özetlerini kağıda dökmek... Çizgiroman üzerine ahkam kesmek... Çizgiroman haberlerini paslaşmak... Ama her gün bunlardan birini yapmak...

Lakin performansım çizgiroman yayıncılarımızdan farklı değil...

Ben de sevgili yayıncılarımız gibi, belirli bir periyod gözetmeden, kafama göre, paşa gönlüm istediğinde satırlarımı çiziktiriyorum... Bir albüm yayınladıktan sonra sevgili yayıncılarımızdan nasıl aylarca çıt çıkmıyorsa ya da 'Yenisi yarın raflarda, olmadı öbür gün elinizde' diyerek 'herşeye rağmen kahramanına vefalı' okuru oyalıyorsa, ben de günlerce bazen haftalarca ortadan kayboluyorum...

Ama dönüp dolaşıp yine buraya, deli saçmalarıma geliyorum...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...