May Tarzı Rahatlık...


Avenging Spider-man fasiküllerinden birinde May Yenge'nin Peter'a, son kocasıyla (Jonah Jameson'ın babası Jay Jameson olur kendisi) yatak odası ayrıntılarını ima ettiği, hem de bunu Ben Amca'nın mezarı başında yaptığı o meşhur panel çok kanıma dokunmuştu ve bir yazı döşemiştim... (Paneli ve yazıyı merak edenler için linki de paylaşayım 😇)

Dönem dönem yaptığım üzere (ve ilginçtir her seferinde de ayrı bir keyif alıyorum bu yeniden okumalardan...) yine Bilka Örümcek albümlerime göz atarken aşağıdaki panel dikkatimi çekti. Tamamen iyi niyetlerle hal hatır sorma maksadıyla yapılan bir görüşmede, May Yenge bu sefer de 'Ben evleniyorum!' diye dan diye söylüyor Peter'a. Peter'ın Ben Amca'ya olan düşkünlüğü göz önünde bulundurulduğunda bunun - benim gibi dışarlıklı birisine göre dahi - yavaş yavaş ısıtılarak aktarılması gereken hassas bir durum olduğu meydandayken May Yenge kurbağayı doğrudan kaynar kazana atıyor...


Duygusal insan Peter ise haliyle afallıyor, kendine gelemiyor bir süre...

Ne diyebilirim ki!?? Bu kadında tuhaf, rahatsız edici, düşünce yoksunu, empati zavallısı, bencil bir rahat taraf var. Merak ediyorum; Ben Amca'yı şöyle bir içki sofrasına davet edebilseydik, yapmacıklıktan sıyrıldığı, gerçek düşüncelerin su yüzüne çıktığı o gevşeklik anında, acaba May hakkında ne gibi inciler dökülürdü ağzından?!!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...