Seni şovenist herif... Ayyyy!


Daredevil : ‘Öyleyse neden üzerine azıcık nizami birşeyler giymiyorsun? Sevgilimin partideki en göz kamaştıran şey olmasını istiyorum!’

Daredevil Black Widow’un poposuna şaplağı indirir...

Black Widow : ‘Seni şovenist herif... Ayyyy!’

Daredevil : ‘Hadi bakiyim güzelim, yürü!’

Gözüpek şaplağı indiriyor...

‘Sevgilimin partideki en göz kamaştıran şey olmasını istiyorum!’ derken Daredevil’in kırdığı potlara bir bakar mısınız!

Hangisi daha kötü acaba: Kadını şey şeklinde niteleyip aşağılamak mı dersiniz, yoksa cümlenin tamamının taşıdığı benim malım oradakilerin en iyisi olmalı yaklaşımı mı? Bana göre bu cümleye kıyasla o şaplak ve sonrası çok daha yumuşak kalıyor, ‘Matt ile Natasha cilveleniyorlar şunun şurasında!’ deyip masumlaştırıyorum o teması...

Maçoluğun milleti yok. Galiba tüm erkeklerin içinde gizli bir maço var ve o maço her an su yüzüne çıkmaya hazır bekliyor... Daredevil’den bahsetmiyorum bu arada! Söz konusu maçolar, Daredevil gibi efendi bir karakterden bile bir şovenist çıkarmayı başarabilen, yazarıyla - çizeriyle - editörüyle bu panelin yaratımına katkıda bulunanlar!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...