Enayilik Manifestosu!



Enayiyim ben!!!

Neden mi?

Son 1 sene içerisinde:

1001Roman kendi satış sitesi İkmal İstasyonu üzerinden deposunda bekleyen en eskisi 2, bilemediniz 3 senelik çizgiromanlarını müthiş indirimlerle sattı! Greystorm – Caravan gibi setler komik rakamlara alıcılarını buldu. Çıkar çıkmaz almasaydım da bekleseydim 1 sene sonra bana maliyetinin yarısına alacaktım...

Hoz Comics kendi satış sitesi Binkunduz’da kendi kitaplarını güzel indirimlerle sattı, halen de satıyor! Teksas – Tommiks – Swing – Örümcek Adam setleri neredeyse yarı fiyatına gidiyor. Bekleseydim acayip karlı olacaktım...

Lal’in Zagor – Martin Mystere – Mister No KM’lerinden geniş bir yelpaze ve Conan ciltlerinin topu birden 10TL’den satışa çıktı! Sabretseydim yine karlıydım, hep kardaydım...

Son 2 fuardır Gerekli Şeyler kendi standında %50 indirim yaptı. Ben niye alelacele gidip Gerekli’nin albümlerini aldım ki! Bekleseydim... Yine aynı terane...

Marmara Çizgi de yine aynı şekilde %50’ler dolayında indirimler yapmış fuarda ama ben sorumlu bir çizgiroman okuru olarak tüm yayınlarını çıkar çıkmaz aldım. Neden? Çünkü ben almazsam, sen almazsan, o almazsa yayıncı nasıl ayakta duracak!

Bekleseydim, bekleseydim, bekleseydim...

Yazdıklarım çizgiroman satan dostlarımın hoşuna gitmeyecek elbette. Lütfen kusuruma bakmasınlar, serzenişim onlara değil. Bu dostlar ellerinden geleni yapıyor ama birşeyler yanlış gidiyor, birileri yanlış yapıyor. Belki de yanlış yapan, çıkar çıkmaz gidip çizgiromanımı alarak benim. Fedakarlık da bir yere kadar, hele fedakarlık enayiliğe dönüşmüşse...

Kasım ayında çizgiroman almadım. Artık bekliyorum, alacaklarımın büyük bir kısmını 'daha sonra fiyatı düştüğünde alınacaklar' listeme ekliyorum!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...