Yıldıray Çınar...




DC evreni yenilenir de Yıldıray Çınar orada yer almaz mı!

Tebrikler üstad...

Yıldıray Çınar'dan Firestorm #1

Önce Çapa Çizgiroman Grubu’nun fanzinlerinde, daha sonra Karabasan’da çizgilerini hayranlıkla izlediğim Yıldıray Çınar’ı, Büyülü Rüzgar Çizgiromanevi’nde düzenlenen imza gününde tanıma şansı buldum, daha sonra birkaç kere de yine aynı mekanda kendisiyle karşılaştım...

Yıldıray Çınar denince aklıma ilk gelen ise onca yetenek, onca güzel iş, onca kendini kabul ettirmeye rağmen gösterdiği tevazu...

Oysa bu bizim hiç alışmadığımız bir durum... Biz çizgiroman sanatçılarımızın çoğundan övünme – böbürlenme – burnundan kıl aldırmamayı gördük. Dolayısıyla Yıldıray Çınar beni o kadar şaşırtmakta ki...

Benzer bir şaşkınlığı 2010 yılında Türkiye’ye gelen Ferri’de de yaşamıştım... İmza günü haricinde de görüşme imkanı bulabildiğim o koskoca sanatçının sıcaklığından ve samimiyetinden çok etkilenmiştim...

Dedeler ‘mütevazi olma gerçek sanırlar’ demiş ama ‘adam gibi adam’ Yıldıray Çınar’ın her daim bu çizgisinden vazgeçmeyeceğine inanıyorum...

Son not olarak en yakın zamanda yine bir imza günü etkinliğinin harika olacağını belirteyim, Çınar yorumunun nasıl olacağını merakla beklediğim ve kendisinden çizmesini rica edeceğim bir Asteriks var daha...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...