Abdülcanbaz’dan Posta...



Abdülbanbaz Panelli Adres Etiketi

Geçen gün Abdülcanbaz’ın yayıncısı olan BİZ’den bir gönderi aldım ve bu gönderinin zarfını bir koleksiyon nesnesi olarak saklamaya karar verdim...

Zarfı bana getiren ve çizgiromana sıfır ilgisi olan arkadaşım ‘Abdülcanbaz galiba...’ diyerek masama bıraktı. Tamam bu gönderiyi bekliyordum ama kimseye bundan bahsetmemiştim. Dolayısıyla ben hayretle arkadaşımın yüzüne bakarken ‘Üzerinde resmi var.’ diyerek beni bir kez daha şaşırttı...

Alt tarafı bir adres etiketi der geçeriz ama o ufacık ayrıntıda bile bir farklılık, bir farkındalık yaratılabiliyor...

Ne kadar basit...

Bir o kadar da ucuz...

Ama okurun kalbini kazanacak iyi düşünülmüş, çok güzel bir uygulama...

Teşekkürler BİZ!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...