İşyerine Zagor Tişörtüyle Gitmek...


Çalıştığım firmada cumaları serbest kıyafet uygulaması var. Ben de bu serbestliğin sınırlarını denemek maksadıyla en son göğsünde kocaman Zagor amblemi olan kırmızı tişörtümü giyerek şirkete gittim. Hani kurbağa ve kaynar su hikayesi vardır ya, kurbağayı bir anda zıplatmamak için tişörtün üzerine geçirdiğim fermuarlı hırkanın yavaş yavaş önünü açmaya başladım...


İlginç olan belki 10 kişinin, sadece üçte birinin gördükleri amblemi tanıyıp...

- Vay Zagor n’aber!

Bana diyorsan, Zagor değil dostum Pizagor, ama henüz kendi logom yok...

Ya da...

- Örümcek Adam değil mi bu! ???

Bir nevi, Örümceğimizin ağları ve gökdelenleri, Zagorumuzun sarmaşıkları ve ağaçları var...

Ya da...

- Bir zamanlar amma da Teksas, Tommiks okurdum!

Yine okuyabilirsin, emin ol Muhteşem Yüzyıl’dan veya Kavak Yelleri’nden daha keyif verici...

Ya da...

- Hala yayınlanıyor mu bunlar?

Oooo, artık bir sürü çizgiromanevimiz var, 2000 – 3000 kişi bu piyasayı döndürüp duruyoruz. Al ver ekonomiye can ver durumları...

Ya da...

- Zagor pilottu değil mi?

Hayır ilah olur kendisi, hem de baltalısından...

gibi tatlı muhabbetlere girmeleriydi.

Hele arkadaşlardan teki geçmişten bir anısını anlatmaya başladı : Çocukluğunda çizgiromanlarla oynadıkları bir kumar varmış. Çizgiroman belirli bir mesafeye konur sonra da küçük kumarbaz elindeki bozuk parayı çizgiromana fırlatırmış. Eğer parayı çizgiromanın üzerinde tutabilirse çizgiroman ve para kendisinde kalırmış. Aksi takdirde bozuk para diğer küçük kumarbazın olurmuş...

Masamda Thorgallar, üzerimde Zagor, ben blogumda... Hadi hayırlısı bakalım!





Yorumlar

  1. Dün akşam Nihat Sırdar’ın radyo programını dinlerken öğrendim ki uyanıklar bozuk paranın çizgiroman üzerinde durmasını zorlaştırmak için çizgiroman kapağına ayakkabı cilası sürermiş!

    YanıtlaSil
  2. Bu oyunu çocukluğumda Konya'da Saray sinemasının yan tarafında bir çok kez oynadığımı ve defalarca çizgi romana bozuk para attığımı hatırlıyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Bozuk para atılan hep aynı çizgiromansa bunun altında bir hinlik aranmalı bence...
    Kesin cilalıdır o :)

    YanıtlaSil
  4. Bugün ben de Zagor gömleğimle işe gittim:) Herkes tuhaf tuhaf baktı bana. Ben ise çok mutluydum. İşe giderken daha sık giymeye karar verdim:)

    YanıtlaSil
  5. Önce yadırgama, takiben hafif yollu çocuk bu çocuk! alayları eşliğinde göz aşinalığı, en sonunda da bugün hangi tişörtü giydin? yaklaşımı...

    Israrcı olunduğu takdirde sürecin gelişimi bu şekilde oluyor sevgili Hayal Kahvem :)

    Neyse ki bir sürü Batman, Superman, Zagor, Asteriks tişörtüm var, sırayla ve inatla giymeye devam ediyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...