Bir Algı Sorunsalı: Odunluktan Bilgeliğe!

Hoz Comics'in yayınladığı Örümcek Adam ciltlerinde yeralan uzun soluklu 'Öteki' hikayesinden, Peter Parker’in kimbilir kaçıncı ölümünü takiben sıcağı sıcağına Mary Jane ile Wolverine arasında geçen (ve zamanlama itibariyle aşağılık ve rezilce bulduğum bir flört girişiminin azıcık üzerini eşeleyince Logan’ın karşısında saygıyla eğildiğim) bir diyalog – iki sayfa..



Logan:
Selam, dinle.. Neler olduğunu duydum ve sadece ---

Mary Jane:
Hayır.. Senin dediğin hiçbir şeyi duymak istemiyorum, anladın mı? Onun ve.. Benim hakkımda söylediğin tüm o şeylerden sonra, senin söylediğin hiçbir şeyi duymak istemiyorum! Hiçbir şeyi!

Logan:
Sadece şunu demek istemiştim.. Artık o.. Eğer bir ara dışarı çıkmak istersen..

Mary Jane:
Seni piç!




Mary Jane:
Benden uzak dur yoksa seni öldürürüm. Yemin ederim, bir yolunu bulurum ve seni öldürürüm!

Jarvis:
Neler yaşadığını biliyorsun, neler hissettiğini biliyorsun. Hangi akla hizmet bunu ---

Logan:
Aynen öyle Jarv. Biliyorum. Acı çekiyor. Saldıracağı bir şeye ihtiyacı var, üzüntüden öfkeye geçmesini sağlayacak bir şeye. Çünkü öfke seni hayatta tutar. Üzüntünün yaptığı tek şey ise kaybettiğin kişiyle birlikte ölmek istemeni sağlamaktır. Öfke, sana yaşamak için bir sebep verir. Vurması gereken bir şeye, bir kişiye ihtiyacı vardı. Ben de ona bunu verdim. En azından bunu yapabilirdim. Ve eğer benden nefret ederse de.. Peter gittiğine göre zaten artık buralarda takılıyor olmayacak. Bırak da sabahlara kadar benim canımı nasıl acıtabileceğini bulmaya çalışsın.. Bu ona yaşamak için bir sebep verir. Bu, belki zalimcedir. Ama bende her zaman işe yaradı.


Adamsın Logan, adamın dibisin..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...