Kısa Kısa Birkaç Film...


Doha-Kuala Lumpur arası uçarken 3 film seyrettim: Big Hero 6, There Is Something About Mary ve Dracula Untold...




Big Hero 6 klişelerle dolu bir çizgi filmdi, beğenmedim. Filme dair herşey bir yerlerden alınmış ve harmanlanmış gibi geldi. Filmin çıkış noktası olan 'nerd'lerin kostüm giyip süper kahramancılık oynaması fikri Kick-Ass'te çok güzel işlendiği için bu anlatı selefine nazaran bence gayet yavan kaldı. Ayrıca fim boyunca sürekli seyirciyi başka tarafa yönlendirip, gerçek suçlunun geri planda bırakılan biri çıkması şeklindeki son dakika ters köşesi zaten artık bıkkınlık veren bir klişe. Bence alalade bir çizgifilm, 5/10 yeter bunun için...




Ah Mary Vah Mary ise 98 ya da 99'daki izlememdeki keyfi yaşattı yeniden. O efsane ilk 20 dakika yine ağzımın kulaklarıma varmasına yetti. Tek sorun şu ki Qatar Havayolları filme sansür uygulamış. Bir diğer efsane bölüm olan Ben Stiller'ın otel tuvaletindeki sahneleri esnasında ekran kararıp sakıncalıdır şeklinde bir yazı çıktığı için o keyfi alamadım maalesef. Bu film bence Ben Stiller'ın en iyi işlerinden biri, 9/10...




Dracula Untold ise Vlad'ın malum yolu seçmesini anlatırken oldukça sağlam, duygusal giriyor girmesine de bütününe baktığımda bence kötü bir hikaye. Yönetmen ve oyuncular olabildiğince birşeyler yapmaya çalışmışlar ama dediğim gibi olabildiğince... Bir de köken hikayesi diye ortaya çıkmasına rağmen bu Vlad'ın Stoker'ın Dracula'sıyla kişilik babında hiçbir bağlantısı yok, aşırı serbestçe yorumlanmış. Ucuz milliyetçilikten değil, gerçekten de beğenmediğimden 5.5/10...

Hiçbir şeyi beğenmeyen huysuz ihtiyar konuştu :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...