Parker Şansı

Baba kontenjanına girerek kahramanlığı bırakan Peter Parker ile kostümünü ve ‘Büyük güç büyük sorumluluk getirir!’ düsturunu devrettiği klonu Ben Reilly, doğacak bebeğin salıncağı için Ikeazede bir uğraş içerisindeyken bir yandan da sohbet etmektedir. Muhabbet sayfanın sonunda çok keyifli bir noktaya gelir...


Ben Reilly : Pekiyi... Baba olmaya hazır mısın?

Peter Parker : Ancak bu salıncak kadar. Herhangi birinin baba olmanın getirdiği sorumluluklarla yüzleşmeye hazır olabileceğini sanmıyorum.

Ben 
Reilly : Gelmiş geçmiş en sıkı baba olacağını sen de biliyorsun. Senin ufaklık ‘Benim babam seninkini döver!’ dediğinde muhtemelen haklı da olacak. Tabi konuştuğu kişi Hulk’ın çocuğu değilse.

Peter
 Parker
 : Bu da olağan Parker şansı olurdu.


Clone Saga Mini Series #5

İşte meşhur Parker talihi (ya da talihsizliği) gerçekten de budur...


Aç biilaç varılan evde, bir umut kapağı açılan buzdolabında yegane bulunabilen bir kutu sütün de bozuk çıkmasıdır...

Akbaba tarafından yakalanmışken bilmem kaç yüz metre yukarıdan bırakılmasıyla yere doğru serbest dalış yapan Peter Parker'ın tek güvencesi ağ sıvısının bu en gerekli anda bitmesidir...

Ya da muhabbet konusu olduğu üzere, ufaklık Parker'ın dalaştığı çocuğun babasının Hulk, Doom ya da Galactus çıkma olasılığıdır, hatta annesinin de Cassandra Nova :)

Peter Parker, biraz da bu yüzden bizdendir...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Clone...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...