Kısa Kısa: Fables #1


Galiba farklı bir şeyler bekliyormuşum. Bu kadar epik karakterin birarada olduğu bir ambiyansın fantastik temalı bir öykü çıkaracağının hayalini kurmuşum herhalde. Sonrasında beş fasikül süren sıradan bir detektiflik öyküsü okuyunca hayal kırıklığı yaşadım demeyeyim de beklediğimi bulamadım.

İlgi çekici olan, gerçek dünyanın yükü omuzlarındayken masallardan tanıdığımız karakterlerin büründükleri yeni kişilikleri, en saf bildiklerimizin o masumiyetlerini yitirmiş olmaları. Serinin lokomotifi bu dönüşümde gizli gibi geliyor bana.

Serinin üçüncü kitapla birlikte açıldığı yazılıp çiziliyor, o yüzden en azından bu sayılara kadar devam…



Yorumlar

  1. Yorumuna aynen katılıyorum. Yani karakterler, dünya çok iyi ama hikaye beni de hayal kırıklığına uğrattı. Sadece detektiflik olmasından ziyade kötü bir detektiflik öyküsüydü.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...