Bir Deadpool Klasiği...


Dördüncü duvarı yıkmış, kurgu olduğunun farkında olan ve artık işi deliliğe vurmuş bir çizgi karakterin sık kullandığı esprisi...


Bullseye:    Deadpool, Deadpool, Deadpool... Ne kadar oldu görüşmeyeli?
Deadpool:    Onaltıncı sayıdan beri... Nasıl gidiyor Bullseye?



Deadpool:    Örümcek! N'aber ufaklık? Amazing Spiderman'in 611. sayısından beri görüşmüyorduk!


Ve bir de 'Beni hiç ama hiç anlamıyorsunuz!' umutsuzluğu...


Spidey:    Hobgoblin'in balkabağı bombalarında bir fil sürüsünü yere serecek kadar bayıltıcı gaz varmış.
Deadpool:    Eskilerden balkabağı bombasındaki bayıltıcı gaz hilesi. Tam da Altın Çağ'a özgü. Gayet Steve Ditko tarzı.
Spidey:    Ne?
Deadpool:    Hiç :(

Yorumlar

  1. Deadpool çok merak ettiğim bir çizgi roman kahramanı. Deadpool ile ilgili ilginç özellikler başlıklı bir kaç yazı okumuştum. Sanırım kendisinin çizgi roman kahramanı olduğunu bilen bir kahraman olması bu diyalogların sebebi. Özellikle verdiğiniz son örnek çok iyi :)

    Ben yeni yeni çizgi roman okuyan bir okur olarak JBC ile deadpool hakkında güzel maceralara atılmayı umuyorum. :) Yazınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. 'Deadpool Marvel Evreni'nin Öldürüyor' benim için heyecanlı başlayan, iyi giden fakat beklentimin altında sonlanan bir albüm oldu. JBC'den Ertan Bey'in söylediği gelecek albümlerin çok daha lezzetli olduğu. Merakla bekleyenlerdenim ben de...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutantın Alpha’sı, Gamma’sı, Omega’sı...

Nils Holgersson ve Morton: Sapasağlam Bir Çocukluk Nostaljisi...

Clone...